Vielä ehdit mukaan EU-hankeosaajia kasvattavaan tehokoulutukseen!

Mitä yhteistä on seuraavilla henkilöillä ja EU Sport -koulutuksella?

• Mauno Hänninen, EU-komission Suomen edustusto
  • Minttu Korsberg, Valtion liikuntaneuvosto
  • Keijo Kylänpää, Päijät-Hämeen Liikunta ja Urheilu PHLU ry
  • Marita Mattila, Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu XAMK
  • Anu Pekanniemi, Ykkösakseli ry(LEADER-ryhmä)
  • Timo Hämäläinen, Liikunnan aluejärjestöt

Vastaus:

• He kaikki ovat lupautuneet avaamaan konkreettisesti omia kokemuksiaan EU-hankerahoituksesta ja EU:sta EU Sport -koulutuksen 1. jaksolla Helsingissä 5.-6.6.2019.
    • Tiedossa on paljon enemmän käytännönläheistä tietoa kuin missään normaalissa hankerahoitusinfossa! Sisältöinä ovat mm. hankerahoitussuunnan löytämisen haasteet, idean muotoilu tarvelähtöisesti, hakemuksen ja toteutuksen sudenkuopat, oman rahoituksen tarve eri vaiheissa jne. Esimerkit ovat tarkoituksella eri rahoitussuunnista, että saatte panostuksellenne vastiketta. Rahanarvoista lisäarvoa antaa myös koulutuksen myötä verkottuminen muiden toimijoiden kanssa ja koulutukseen sisältyvä hankekonsultointi.
      • Nyt kannattaa varmistaa, että Sinä tai joku organisaatiostanne on mukana! Vielä ehdit, mutta paikkoja on tarjolla vain rajallinen määrä!
      • Ks. liitteestä ohjelmarunko

Kysy lisätietoja ja/tai lähetä ilmoittautumisesi suoraan allekirjoittaneelle sähköpostitse: timo.hamalainen@plu.fi

Nyt kannattaa toimia!

EU Sport koulutus_esiteTimo Hämäläinen