XV valtakunnalliset kohtaamispaikkapäivät Jyväskylään keväällä 2020

Huom! Uutiseen päivitetty uusi tapahtuma-ajankohta! Vuoden 2020 valtakunnallisten kohtaamispaikkapäivien pääjärjestäjä ja tapahtumapaikkakunta on julkistettu: järjestyksessään viidennettoista päivät järjestää Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry Jyväskylässä. Tapahtuma kokoaa kerran vuodessa matalan kynnyksen kohtaamispaikkojen ylläpitäjiä, toimijoita ja vapaaehtoisia yhteisen kehittämisen, tiedon ja tietysti kohtaamisten äärelle. Seuraavan vuoden kohtaamispaikkapäivien koollekutsuja julkistetaan aina kulloisenkin vuoden tapahtuman päätöstilaisuudessa. XV kohtaamispaikkapäivien järjestäjä julkistettiin Porvoon valtakunnallisilla kohtaamispaikkapäivillä 10.5.2019. Julkistustilaisuudessa KYTin sekä Keski-Suomen kohtaamispaikat –verkoston väki toivotti keskisuomalaisen sanoittajan laulun sanoin ja ukulelen sävelin kaikki tervetulleiksi kohtaamaan Jyväskylään 2.-3.4.2020.   Lisätietoja: Yhteisökoordinaattori Sari Naappi Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry/ Kansalaistoiminnankeskus Matara 040 777 9582 sari.naappi@kyt.fi