Vapaaehtoiseksi Yläkaupungin Yöhön Jyväskylään

Yläkaupungin Yö -kaupunkifestivaali etsii jälleen kaikenlaisia henkilöitä liittymään vapaaehtoistyöntekijöidensä joukkoon. Festivaali järjestetään Jyväskylässä lauantaina 18.5.2019 ja tarjoaa talkoohenkisen ja innostavan työporukan sekä mielenkiintoisia työtehtäviä asiakaspalvelusta laitetekniikkaan. Huomioithan, että vapaaehtoiseksi ilmoittautuvan tulee olla täysi-ikäinen. Työpanoksen vastineeksi tarjoamme vapaaehtoisillemme ruokailun tapahtumapäivänä, taukotilan, karonkkajuhlat sekä työtodistuksen. Pyrimme löytämään mielenkiintoasi ja osaamistasi vastaavan työtehtävän täyttämäsi ilmoittautumislomakkeen perusteella. Kaikkiin tehtäviin on mahdollista tulla hyvin monenlaisilla taustatiedoilla ja -taidoilla.

Tarjoamme myös mahdollisuuden hakea vastuullisempaan tehtävään vapaaehtoisten tiimijohtajaksi. Tiimijohtaja vastaa yhdestä työpisteestä ja koordinoi siellä työskentelevien vapaaehtoisten toimintaa.

ALLA LINKKI, JOSTA VOIT HAKEA VAPAAEHTOISEKSI: