Toukokuussa alkavat naisten kävelyt Kuokkalassa!

Tervetuloa mukaan jyväskyläläiset maahanmuuttajanaiset naisille tarkoitetuille kävelyille Kuokkalaan 14.5.2019 alkaen!

Kävelyt ovat tiistaisin kello 13-15. Kävelyillä voit tutustua suomalaisiin naisiin ja luontoon. Kävelemme rauhallisesti ja teemme välillä erilaisia harjoituksia. Voimme esimerkiksi kuunnella luonnon ääniä, haistella tuoksuja ja katsella maisemia, sekä oppia luonnosta ja itsestämme. Kävelyt ovat ilmaisia ja sinun ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, tule vain paikalle!

Ensimmäisellä kerralla tiistaina 14.5.2019 lähdemme kävelylle Kuokkalan ostoskeskuksen edestä (Osoite: Syöttäjänkatu, 40520 Jyväskylä).

Jos sinulla on kysyttävää, voit laittaa tekstiviestin, WhatsApp-viestin tai soittaa Tiinalle: 050 382 3273

Voit tutustua meihin kotisivuillamme: www.kyt.fi/luontovoimaa tai Facebookissa: Luontovoimaa -hanke

Löydät myös videoita meidän toiminnastamme Youtubesta: Luontovoimaa! (Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry)

Kuokkalan lisäksi meillä on naisten kävelyitä Keltinmäellä keskiviikkoisin kello 13-15 ja Huhtasuolla torstaisin kello 13-15. Jos olet nainen ja muuttanut muualta Suomeen, olet tervetullut kaikille kävelyillemme!