Virkeyttä Valkolasta – Onko haussa paikka kokoukselle? Juhlille? Virkistyspäiville?

Jos tarvitset kokouspaikkaa tai paikan virkistyspäivälle

Tule Valkolaan, koe historian havinaa ja jylhiä maisemia sekä nauti kauniista luonnosta

Valkolan Nuorisoseurantalo sijaitsee noin 35 kilometrin päässä Jyväskylän keskustasta, Laukaan kunnan Valkolan kylässä, Peurunkajärven rannalla. Talo on pystytetty vuonna 1926 vanhoista riihen hirsistä ja puuverhoiltu. Talolta avautuu huikeat näkymät Peurunkajärvelle.

Talossa on juhlasalin (76 m2) ja näyttämön (25 m²) lisäksi toimiva ja nykyaikaistettu keittiö, jossa on astiat 100 hengelle sekä kahvio (40 m2). Eteisaulassa sijaitsee inva-wc. Muut wc-tilat, sauna ja suihku sijaitsevat talon alakerrassa. Vuonna 2018 sisätiloissa tehtiin pintaremontti ja keittiötä laajennettiin sekä uudistettiin kalusto ja koneet.

Piha-alueella on tilaa noin 50 autolle.

Valkola tarjoaa monia erilaisia liikuntamahdollisuuksia, kalastusta monilla järvillämme, opastettua Hitonhaudan hautavajoamaan tutustumista tai retkeilyä kauniissa maisemissa ja välillä virkistäytymistä Harisen- tai Sylvi-laavuilla.

Valkolan nuorisoseurantalo on kodikas, tunnelmallinen ja luonnonkauniilla paikalla sijaitseva kohta 100- vuotisjuhliaan viettävä nuorisoseurantalo.

Tilat ovat vuokrattavissa ympäri vuoden. Tilauksesta järjestämme haluamianne palveluita mm. kokouskahvituksia, ruokailuja ja opastettuja retkiä tms. Tarkempia tietoja löytyy hinnastostamme ja sivuiltamme https://sites.google.com/view/valkolan-nuorisoseurantalo/etusivu tai facebookista @valkola.nuorisoseura

Tervetuloa nauttimaan palveluistamme!

Hinnastomme löydät täältä: https://drive.google.com/drive/folders/1xS1VgA0VgkMl920F6Z-SHZqxrHg7U7uM