Keski-Suomen kohtaamispaikat -verkosto on perustettu

Verkoston työryhmään kuuluvat lisäksi Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry, Kansalaistoiminnankeskus Matara ja Jyväskylän kaupungin kulttuuri- ja osallisuuspalvelut.

Kohtaamispaikkaverkoston kehittämiseksi valmistellaan hanketta STEA-hakuun keväällä 2019. Kohtaamispaikkaverkoston toiminnan ja hankesuunnittelun avuksi kerätään tietoja kyselyllä. Vastaamalla kyselyyn olet mukana edistämässä keskisuomalaista kohtaamispaikkatoimintaa ja verkoston syntymistä. Vastaukset käsitellään anonyymisti, eikä yksittäisten vastausten tietoja luovuteta ulkopuolisille.
Pääset vastaamaan kyselyyn tästä linkistä.

Hankesuunnittelun tueksi järjestetään hanketyöpaja 7.3. klo 9 – 11.30 MAT100-kokoustilassa, osoitteessa Matarankatu 4, 1. krs, Jyväskylä. Tilaisuus toimii samalla kohtaamispaikkatoimijoiden kohtaamisen areenana.
Voit ilmoittautua hanketyöpajaan tämän linkin kautta.

Keski-Suomen kohtaamispaikat verkosto tiedottaa Yhdistystorilla! Verkoston pysyvän majapaikan löydät Yhdistystorilta Yhteistyötä- alasvetovalikosta kohdasta Keski-Suomen kohtaamispaikat -verkosto.

Lisätietoja: Jussi Haatainen tai Sirpa Pekkarinen, etunimi.sukunimi@koske.fi