Avoimia tiimiharjoittelupaikkoja Ink-tiimissä

Music Against Drugs ry tarjoaa tiimiharjoittelupaikkoja 18–29-vuotiaille nuorille Ink-tiimissä. Vapaita paikkoja on vielä sekä kevään että kesän 2019 tiimijaksoille. Jakson sisältö ja kesto räätälöidään nuorten tavoitteiden mukaisesti. Tiimijaksoon sisältyy yksilö- ja ryhmävalmennusta, monipuolista yhteisöllistä toimintaa sekä työelämävalmiuksia vahvistavaa projektityöskentelyä nuorisojohtoisissa tiimeissä. Toiminnan tavoitteena on nuorten työelämä- ja opiskeluvalmiuksien vahvistaminen ja kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin tukeminen tiimimuotoisesti. Tiimiharjoittelun voi suorittaa työkokeiluna, tutkintoon kuuluvana työssäoppimisena tai vapaaehtoisena.

Seuraavien tiimijaksojen ajankohdat:

Kevään tiimijakso 4.2.–17.5.2019

Kesätiimi 10.6.–2.8.2019

Huom! Jaksolle voi päästä mukaan aloitusajankohdan jälkeenkin, mikäli paikkoja on vapaana.

Haku Ink-tiimiin verkkosivuillamme: https://musicagainstdrugs.info/osallistu/hae-tyoharjoitteluun/

Tietoa Ink-tiimitoiminnasta löytyy esitteestämme: https://issuu.com/musicagainstdrugsry/docs/ink_tiimi_esite_2018-issuu

Tiimihaun osalta yhteyttä voi ottaa tiimivalmentajaamme Miia Matilaiseen: 050 411 1672, miia.matilainen@musicagainstdrugs.info

Yhdistyksen kotisivu: www.musicagainstdrugs.info