Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry hakee hankepäällikköä Koutsaamo 2.0-hankkeseen

Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry hakee hankepäällikköä Koutsaamo 2.0-hankkeseen.

Etsimme kolmihenkisen tiimin vetäjäksi kehittäjähenkistä hankepäällikköä. Hankepäällikön tulee olla ajan tasalla tämänhetkisistä työelämän muutoksista, modernista työnhausta, Keski-Suomen työllisyyskentästä ja sen toimijoista. Mikäli tiimityöskentely työvoimapoliittisessa hankkeessa ja uusien toimintamallien kehittäminen motivoi sinua, voit olla etsimämme henkilö!

Koutsaamo 2 -hankkeessa tarjotaan yksilöllistä ja henkilökohtaista uraohjausta sekä ryhmävalmennuksia, joiden avulla autetaan heikossa työmarkkina-asemassa olevia työttömiä työnhakijoita pääsemään eteenpäin urapolullaan ja vahvistetaan heidän edellytyksiään työllistyä avoimille työmarkkinoille. Tavoitteena on myös tuotteistaa palveluita asiakaslähtöisesti tulevaa (mahdollista) maakuntauudistusta silmällä pitäen. Hankkeen asiakkaat ovat sekä kantasuomalaisia että maahanmuuttajataustaisia. Koutsaamo 2.0 on osa Uraverkosto.fi kokonaisuutta, jota hankepäällikkö työssään koordinoi.

Uraverkostoon kuuluvat KYT ry:n Koutsaamon lisäksi Suomen Nuorisoseurojen Leipää ja kulttuuria Keski-Suomessa -hanke sekä Jyvässeudun 4H-yhdistys ry:n Luotsaamo 2.0 -hanke. Koutsaamo 2.0 on käynnistynyt tammikuussa 2019 ja sen toimintaa rahoittaa Keski-Suomen TE- toimisto sekä Jyväskylän kaupunki ja hallinoijana toimii Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry.

Hakuaikaa on 22.1.2019 saakka, avoimeen työpaikkailmoitukseen pääset tästä: Hankepäällikkö Koutsaamo 2.0-hankkeeseen

Lisätietoa Uraverkostosta löydät osoitteista: