Yhdistystoimija: onko sinulla ideoita kansainvälisyyteen?

Keski-Suomen Leader-ryhmät yhdessä Keski-Suomen ELY-keskuksen kanssa selvittävät kyselyn avulla maaseudun yhteisöjen ja yritysten kansainvälistymiseen liittyviä ideoita ja tiedontarpeita. Onko yrityksesi kansainvälistyminen ajankohtaista? Entä olisiko yhteisölläsi kiinnostusta kansainväliseen hankkeeseen?  Vastaa kyselyyn! Vastausaikaa on tammikuun 2019 loppuun saakka.

Maaseuturahoituksen avulla yhdistysten, yhteisöjen ja yritysten on mahdollista toteuttaa kansainvälisiä hankkeita. Olemme koonneet ohjeita kansainvälisen hankkeen käynnistämiseksi verkkosivuillemme ja tulostettavaan dokumenttiin. Tutustuthan niihin!

Tiesittehän, että Keski-Suomen Leader-ryhmien kansainvälisyyskoordinaattori Leena Karjalainen auttaa ja opastaa kansainvälisten hankkeiden kanssa, ota yhteyttä Leenaan tai oman alueesi Leader-ryhmään.

Keski-Suomen Leader-ryhmien viimeisimpään uutiskirjeeseen on koottu ajankohtaista tietoa kansainvälistymiseen liittyen, tutustu uutiskirjeeseen.

Lisätiedot:

Kansainvälisyyskoordinaattori Leena Karjalainen