Näkyykö yhdistyksesi tai yhteisösi jo Yhdistystorilla?

Yhdistystori.fi on maksuton alusta keskisuomalaisten yhdistysten viestinnän ja näkyvyyden tueksi. Palvelu tavoittaa kuukausittain 1600 kansalaistoiminnasta kiinnostunutta käyttäjää. Yhdistysten tietojen ja ilmoitusten näkyminen yhdessä osoitteessa auttaa toiminnan eri kohderyhmiä löytämään etsimänsä. Viestintämahdollisuuksien lisäksi löydät palvelusta tiloja, järjestötietopankin, ajankohtaisia uutisia sekä tietoa järjestöyhteistyöstä maakunnassa.

Palvelun hyödyntäminen aloitetaan rekisteröitymällä ja luomalla yhdistykselle oma profiili osoitteessa www.yhdistystori.fi/rekisteroityminen. Oman profiilisivun avulla yhdistyksen julkaisut näkyvät selkeästi palvelussa niitä hakeville ihmisille. Yhdistystorille voivat rekisteröityä keskisuomalaiset hyvinvointia edistävät yhdistykset, liitot, järjestöt, aktiiviset kansalaistoimijat ja muut ei-kaupalliset toimijat.

Apua palveluun rekisteröitymiseen ja profiilin tekemiseen saat uudistetusta ohjeesta (ks. Ohje) ja Yhdistystorin ylläpidolta osoitteesta info@kyt.fi. Palvelua ylläpitää Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry.