Vaikuttavuuden arviointi -koulutusta järjestöille Jyväskylässä

Vaikuttavuuden arviointi mahdollistaa järjestöille oman toiminnan ja sen myötä syntyneen hyvän näkyväksi tekemisen. Se on myös mainio kehittämisen väline: vaikuttavuuden arviointi auttaa oman toiminnan laaja-alaisessa hahmottamisessa ja suunnittelussa. Vaikutusten osoittaminen voi olla myös merkityksellinen tekijä uusien rahoitusten saamisessa.

Onko järjestölläsi vaikuttavuuden arviointi jo hallussa? Entä onko teillä käytössä omaan toimintaan parhaiten soveltuvat arvioinnin työkalut ja menetelmät?

Lähde mukaan järjestöille tarkoitettuun Vaikuttavuuden arvioinnin koulutukseen! Koulutuksessa on kolme lähipäivää (26.9., 23.10. ja 22.11.2018) ja kaksi välitehtävää. Kouluttajana on kokenut vaikuttavuuden arvioinnin kouluttaja ja kehittäjä Saila Tykkyläinen (YTM).

Koulutuksessa tutustut vaikuttavuuden arvioinnin vaiheisiin, avainkohtiin sekä saat järjestöllesi arviointiin soveltuvat työkalut ja menetelmät. Välitehtävien avulla käynnistät arviointiprosessin omassa järjestössäsi.

Jos kiinnostuit, löydät lisätietoja Yhdistystorin tapahtumista.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn