Koko Keski-Suomen #hyvänkierre liikkeelle 10.4. Äänekoskelta

Elinvoimapajojen markkinointi on lähtenyt käyntiin, iloitsevat muutoskoordinaattori Anu Hätinen ja järjestöohjaaja Katariina Luoto Keski-Suomen Yhteisöjen Tuelta. Hyppää mukaan hyvän kierteeseen! -elinvoimapajoissa innostetaan paikallisia yhdistyksiä ja kuntia entistä tiiviimpään kumppanuuteen.

Koko maakunnan kattava #hyvänkierre pyörähtää liikkeelle 10.4.2018 Äänekoskelta. Luoto ja Hätinen ovat mukana järjestämässä tilaisuuksia huhti-toukokuussa seitsemällä paikkakunnalla. Ideoinnissa ja toteutuksessa ovat mukana kaikki Keski-Suomen kunnat ja laaja joukko järjestöjä. Pajojen ohjelmaan kuuluvat mm. uunituoreen Keski-Suomen järjestökartoituksen tulokset, verkostoituminen ja työpajat.

Elinvoimapajakiertueen taustalla on Keski-Suomen vaikuttavat järjestöt -hanke, jossa Hätinen työskentelee. Hanke on yksi Keski-Suomen maakuntauudistuksen kärkihankkeista, ja vaikuttaa maakunta- ja sote-uudistuksen valmisteluun, tarjoaa järjestöille vaikuttamisen mahdollisuuksia sekä ajankohtaista tietoa uudistuksen etenemisestä.

Ilmoittaudu oman alueesi tilaisuuteen ja hyppää tiedon pariin suoraan Yhdistystorin netistä: www.yhdistystori.fi/elinvoimapajat

Seuraa somessa @yhdistystori: #hyväkierre #elinvoimapajat2018

Klikkaa itsesi mukaan Facebook-tapahtumaan!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn