STEA:n pienavustus -haku on käynnissä ja päättyy 3.4.2018!

Vuonna 2018 avattu avustusten erillishaku tarjoaa erityisesti pienille järjestöille uuden rahoitusmahdollisuuden, järjestöjen pienavustuksen.

Järjestöjen pienavustus on kohdennettuna toiminta-avustuksena myönnettävä avustus, joka voi olla suuruudeltaan 1 000—7 000 euroa. Avustus myönnetään kertaluontoisena, eikä sille voi hakea jatkoavustusta. Avustusta haetaan kevennetyllä hakulomakkeella verkkoasioinnissa. Pienavustuksen hakuaika on 5.2.-3.4.2018 klo 16.15.

Järjestöjen pienavustus on suunnattu niille pienille sosiaali- ja terveysalan järjestöille, jotka eivät saa vastaavaa avustusta suoraan STEAlta tai minkään keskusjärjestön tai -liiton kautta.

Lue lisää pienavustuksesta ja sen hakemisesta:

Käy myös katsomassa Hilppa Tervosen puheenvuoro avustuksesta:

Psst!

Tiesithän muuten, että Keski-Suomen Yhteisöjen Tuen järjestöpalvelut tarjoavat neuvoja ja ohjausta hankehakemusten tiimoilta?

KYT- järjestöpalvelut järjestävät myös Meistäkö hankehakija -illan, jossa tutustutaan hankesuunnittelun eri vaiheisiin ja periaatteisiin 7.3. Jyväskylässä.

Lisätietoa illasta: https://www.yhdistystori.fi/tapahtuma/meidan-yhdistyksestako-hankehakija-ilta/

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn