Aamukahvit lasten ja perheiden parissa toimiville järjestöille

KESKI-SUOMEN LASTEN JA PERHEIDEN PARHAAKSI -HANKE KUTSUU JÄRJESTÖJÄ AAMUKAHVEILLE 10.10.2017

Keski-Suomen lasten ja perheiden parhaaksi -hanketiimi (KSLAPE) yhdessä Vaikuttavat järjestöt -hankkeen työntekijöiden (muutosagentti Anne Astikainen ja muutoskoordinaattori Anu Hätinen) kanssa kutsuu Keski-Suomen lasten ja perheiden parissa toimivat järjestöt yhteiseen tapaamiseen aamukahvien äärelle. Tervetuloa keskustelemaan hanketyöntekijöiden kanssa Lapsi- ja perhepalveluiden muutosohjelmasta Keski-Suomessa, syventämään yhteistyötä ja verkostoitumaan muiden järjestötoimijoiden kanssa!

LAPE-muutosohjelman tavoitteena on, että lapsi- ja perhepalvelut vastaavat paremmin lasten ja perheiden tarpeisiin, ovat saatavissa oikea-aikaisesti ja tarpeenmukaisesti. Painopistettä halutaan siirtää ennaltaehkäiseviin palveluihin ja ottaa lapset ja perheet sekä kaikki heidän kanssaan toimivat tahot mukaan palveluiden suunnitteluun. Muutosohjelmalla vahvistetaan myös erityistä tukea tarvitsevien lasten ja perheiden palvelukokonaisuuksia. Muutostyötä tehdään yhdessä lasten ja perheiden, kaikkien maakunnan kuntien, sairaanhoitopiirin, järjestöjen ja seurakuntien kanssa. Lue lisää KSLAPEsta:

http://www.ks2020.fi/uudistuksen-karkihankkeet/kslape/ ja www.facebook.com/keskisuomenlape.

Lisätietoja Keski-Suomen vaikuttavat järjestöt -hankkeesta: http://www.kyt.fi/keski-suomen-vaikuttavat-jarjestot ja https://www.facebook.com/vaikuttavatjarjestot/

Aamukahvit järjestetään tiistaina 10.10.2017 klo 9-11, osoitteessa Matarankatu 4, 40100 Jyväskylä, tila MAT100. Ilmoittauduthan etukäteen s-postilla kslape@jkl.fi 27.9.2017 mennessä. Samaan osoitteeseen voit lähettää meille myös kysymyksiä, ajatuksia ja toiveita. Välitäthän kutsun tiedoksi työyhteisössäsi!

Tervetuloa mukaan!

Terveisin KSLAPE-hanketiimin puolesta,